sobota, 23 maja 2009

Podwyżki cen na prawdę aż takie straszne?



Dzięki za wszystkie oddane głosy jednak ktoś czasami wchodzi na tego bloga i widzę warto go prowadzić, być może rozpocznę współpracę z Saise z http://metalnplastik.wordpress.com/ i zobaczymy jak to się dalej potoczy, ale teraz przejdźmy do spraw którym ten blog jest poświęcony, czyli do ploteczek na temat wh40k i wszystkiego co z nim związane.
W między czasie przygotowałem logo widoczne powyżej podoba się ? ;)

Chciałem na początek zapoznać was z taką ciekawostką. Na stornie iarmy.org została stworzona wersja army buildiera (programu do tworzenia rozpisek którego pewnie większość osób zna) online, narazie są problem ze stroną , i pod znakiem zapytania stoi jej przyszłość bo pewnie gw będzie dążyło do jej zamknięcia, ale zobaczymy ;) . Zapomniałem dodać że stronę przygotowano także w wersji na iphone.

4 lipca pojawić się ma pudło zwane THE SPEAR OF SICARIUS (w wolnym tłumaczeniu włócznia sicariusa) owe pudło ma zawierać 142 modele do (uwaga zaskoczenie) armii space marines, podobno ma być to kompnia space marines wraz z drop podem.



Teraz chciałem przejść do sprawy podwyżek cen GW. Według tej listy chciałem zrobić takie małe porównanie . Weźmy na przykład zwykły skład siostrzyczek który w chwili obecnej kosztuje 19.55£
Po podwyżce jego cena ma wzrosnąć do ceny 23£. Według kursu funta (1 funt szterling = 4,99970152 złotego polskiego co daje nam w przybliżeniu ~5zł), cena jednego oddziału wzrośnie o 17,25zł, jest to dosyć sporo ale specjalnie wybrałem sobie pudło które najbardziej podrożeje, porównajmy jeszcze coś.

Kolejnym porównaniem będzie orkowy big mek w chwili obecnej kosztuje on 11.75£ , jego cena ma wzrosnąć do 12£. Według kursu funta (1 funt szterling = 4,99970152 złotego polskiego co daje nam w przybliżeniu ~5zł) oznacza że cena big meka wzrośnie o 1,25zł, a raczej nikt nie potrzebuje więcej niż jednego big meka w armii (ewentualnie dwóch).

Większość właściwie boksów jest po prostu wyrównywana w cenie np. box orków kosztuje 11,75£ będzie kosztować 12£. Należy pamiętać o tym że Anglicy bardziej odczuli kryzys, poza tym przecież figurek nie kupujemy codziennie i jak raz na jakiś czas zapłacimy kilka groszy więcej to aż tak bardzo tego nie odczujemy.



W sklepie gw w przedsprzedaży pojawiły się już nowe budynki do planetstirke. Oto ich lista
-Skyshield Landing Pad - £23.50
-Imperial Bastion - £17.60
-Aegis Defence Line - £11.75
-Chaos Bastion - £27.40
-Mines, Bombs and Booby Traps - £11.75

Warto dodać że o ostatnim zestawie bitsów nic nie wiedziałem, widzę że są to po prostu części do zrobienia objective lub dodanie do podstawki.

Pojawił się także sam podręcznik do planetstrike w cenie 15£

I to by było na tyle. Pozdrawiam Gomez

2 komentarze:

Cylindryk pisze...

Nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale jak odświeżam to znikają czasami newsy, po kolejnym odświeżeniu wracają... :?

Gomez pisze...

Ja nie mam takich problemów.