sobota, 2 maja 2009

Ig w cytadeli, i nie tylko...



W sklepie cytadela można już zamawiać nowiutkie oddziały gwardii imperialnej, możecie zapoznać się z cenami pod tym adresem nie ma co prawda oddzielnej kategorii dla nowości ig ale można szybko się połapać. Dla catachanów nowości znajdziecie tutaj. Najbardziej w cenach zdziwiła mnie cena zwykłego boksu 10 caidian wynosząca 63.89, wydaje mi się że to pomyłka w cenie, bo catachanie sprzedawani są po 53 zł.

Pozostając przy temacie gwardii imperialnej jeden miłośnik gwardii zrobił z okazji nowego kodeksu coś takiego






Musze przyznać że pomysł bardzo dobry ;).

Na stronie cytadeli pojawił się nowy raport z akcji Big Mini Makeover, znajdziecie go tutaj

Wśród nowości Forge worldu pojawił się KHORNE BLOOD SLAUGHTERER oraz daemon prince khorna wraz z heraldem. Maszynka khorna strasznie kojarzy mi się z warmachine. Nie wiem czy to dobrze czy źle ale według mnie warmachine nie pasuje stylem wykonania figurek do warhammera 40k. Daemon prince jest całkiem przyzwoity ale herald to moim zdaniem przesada, toż to zwykły Bloodletters, może jedynie troche wyższy.

Firma Maxmini o której miałem już przyjemność pisać wcześniej, nie próżnuje i pracuje obecnie nad:
Bardzo dobrymi główkami orków piratów



Wielkimi spluwami idealnymi do zrobienia orkowych flash gitzów



I to by było na tyle.Pozdrawiam Gomez

Brak komentarzy: