niedziela, 17 maja 2009

Co jest nie tak?

Dzisiaj zamiast normalnego wpisu chciałem poznać wasze zdanie na temat mojego bloga.
Piszę tego bloga bo lubię to robić, lubię wstać wcześnie w sobotę (nawet po imprezowym piątku, dla mnie spanie do 12 to nie jest sposób na kaca ;) i skrobnąć coś na temat wh40k, podsumować tydzień itp. Wczoraj akurat miałem problemy z komputerem i dlatego ten wpis publikuje dopiero dzisiaj.
Zauważyłem że odwiedzeń jest ostatnio coraz mniej, komentarzy praktycznie nie ma.
Co według was jest nie tak w tym blogu?
Oto moje propozycję co mogę zmienić:
-Stronę graficzną bloga.Mogę zmienić ogólnie cały szablon lub jedynie jakieś elementy.
-Więcej wpisów, lecz wpisów nie tylko na temat nowości mam na myśli bardziej jakieś poradniki, opowiadania lub tłumaczenia. Widzę to w ten sposób że co tydzień jak zwykle pojawiały by się wpisy dotyczące nowości do wh40k, a raz na jakiś czas (raz na miesiąc) pojawiał by się jakiś poradnik lub coś takiego.
-Za mało dodatkowych bajerów w stylu filmików czy czegoś takiego?
-Za krótkie wpisy, czyli więcej mojego komentarza jakiś porównań analiz itp.

Nie wiem co jeszcze by można wymyślić, jeśli macie jakieś pomysły na polepszenie tego bloga to piszcie w komentarzach. Przy okazji dodaje ankietę potrwa ona do 24 maja 23:59, liczę na wasze opinie. Jeśli nie dostanę żadnej opini ani żadnego głosu chyba będę musiał zrezygnować z bloga, no bo po co blog którego nikt nie czyta?


I to by było na tyle. Pozdrawiam Gomez

3 komentarze:

Cylindryk pisze...

Przestać pisać nie przestaniesz, bo codziennie odświeżam. :P
Ja tam lubię czytać dłuuugie wpisy, zwłaszcza czyjeś przemyślenia na temat różnych armii albo fluf.

Hubert 'Saise' Spala pisze...

A ja proponuje inne rozwiązanie, a mianowicie współpracę ;) Nie jestem wrogiem mnożenia bytów, ale przeca zamiast czytać dziesięć różnych blogów, można by było czytać jednego, o częstotliwości nowych wpisów takim, jak na Bell of the Lost Souls - Metal'n'Plastik który stworzyłem ma chorobliwą ambicję czymś takim się stać na polskiej scenie. Dlatego też co powiesz na dołączenie się do tego projektu?

Gomez pisze...

Saise wysłałem maila, sprawdź pocztę, i dzięki za komentarze ;)