sobota, 12 lipca 2008

V edycja Warhammera 40,000



Doczekaliśmy się nareszcie piątej edycji naszego bitewniaka :) .Podam kilka newsów związanych z piątą edycją

Wszystkie sklepy internetowe oferujące produkty GW rozpoczęły już sprzedaż rulebooków. Rozpoczęto także sprzedaż specjalnych zestawów z okazji piątej edycji wszytkie te zestawy znajdziecie w sklepie bard.pl to jest dobry pomysł bo zazwyczaj po premierze takich zestawów pojawiają się tanie figurki ;) .



Wprowadzono też specjalne zestawy kilku figurek do chaosu (3csm) eldarów (4strażników) i gwardi imperialnej (5 gwardzistów), kiedy to zobaczyłem pomyślałem sobie że może to posłużyć mi jako taki mały zestaw bitsów, ale niestety GW wspaniałomyślnie stworzyło modele jednoczęściowe które wystarczy tylko wcisnąć w podstawki. Jestem ciekawy czy ktokolwiek to kupi chyba że ma ktoś akurat 25zł w kieszeni i musi koniecznie coś sobie kupić do swojej armij bo innego zastosowania dla nich nie widzę...

Na stronce GW pojawiło się kilka artów z okazji piątej edycji, nie wiem czemu ale jakoś lubie te arty GW mimo że chyba nigdy nie skorzystałem z porad w nich zawartych to i tak lubie je sobie poczytać, albo chociaż pooglądać obrazki :) .



Na koniec taka ciekawostka że GW chce wydać orkowe przeszkody (data wydania to 6 sierpnia)



I to było na tyle

Brak komentarzy: