środa, 7 maja 2008

Demony na stronie GW i starter do 5 edycji

Szczerze mówiąc nie wiedziałem co mam napisać bo myślałem że nic zbytnio interesującego nie dzieje się w świecie 40k, ale jednak dla chcącego zawsze jakieś tam newsy się znajdą może nie ma ich dużo na ale zawsze coś, no cóż czas przejść do rzeczy.

W sieci pojawiły się kolejne plotki na temat startera do 5 edycji o czym możecie poczytać tutaj nie ma tam nic nowego poza jedną rzeczą Technical Squad, nie wiem czy to prawda ale coraz więcej rzeczy chcą wpakować do tego startera, szkoda tylko że odbije się to na jakości figurek . Została także podana cena 59,99$ która wydaję się niska jak na tak bogatą zawartość pudła.

A na stronce GW możecie poczytać kilka artykułów na temat demonów i zobaczyć kilka fotek demonów. Szczerze mówiąc nie czytałem tych artykułów ale są pewnie jak większość artów GW piszą o czymś co możemy zauważyć na pierwszy rzut oka ;)

Na koniec chciałbym pokazać wam fotkę makiety z gamedaya którą znalazłem przez przypadek w necie a zrobiła na mnie duże wrażenie, zobaczcie sami

I to by było na tyle pozdrawiam Gomez

Brak komentarzy: