wtorek, 22 kwietnia 2008

Witajcie

Tak oto przeniosłem się na serwer blogger, jak większość osób korzystających z innych serwisów blogowych, przeniosłem się bo bogger ma więcej opcji mam większy wpływ na to co znajduje sie na moim blogu ;) .
Teraz będę starał się napisać starał się napisać coś co najmniej raz w tygodniu, ale niestety nie zawsze są jakieś nowości tak więc czasami wpisy będą krótkie , ale jeśli znajdę jakiegoś ciekawego newsa postaram się go od razu umieścić tak więc wpisy mogą równie dobrze pojawiać sie raz w tygodniu jak i dwa razy dziennie ;)
A co myślicie o nowym wyglądzie strony? Może nie jest zbytnio pasujący do mrocznego klimatu warhammera ale myśle że jest czytelny a to przecież najważniejsze :)
Pamiętajcie że tym co mnie motywuje do pisania są komentarze ( bo wiem wtedy że ktoś czyta mojego bloga ;) ) . Napiszcie w komentarzach czy podoba wam się wygląd strony czy może go zmienić?
Ps. Nowy wpis już niebawem (czytaj. Jutro lub jeszcze dzisiaj)

Brak komentarzy: